ماهی شده بود باورش؛ تور اگه بندازن سرش؛ میشه عروس

ماهی‌ها؛شاه ماهی میشه همسرش؛

 

 ماهیه باورش نبود؛ تور اگه بندازن سرش؛ نگاه گرم ماهی‌گیر؛ میشه

نگاه آخرش!

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا مشتاق چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ب.ظ http://ibu.blogsky.com

ای بسا خوشی که در پشتش مرگ و تباهی نشسته است
.
.
... بیچاره ماهی خوش باور
بیچاره هرچه ساده لوح
هرچه بیرنگ و یک رنگ
.
.
... خود کرده را تدبیر نیست

موفق باشی

آق بابا پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ق.ظ http://WWW.HARFE-AGHBABA.BLOGSKY.COM


سلام دیوونه
یه نظری داشتم در مورد نظری که برای نظر من در باره بارش برف نوشتم اگه محض شوخی نوشتیش که رو یخ بخندی بینمک

اما اگه واقعا نفهمیدی باید بگم که برو بمیر .. ولی قبل از مردن گوش کن : ۱۲ سال پیش من ۱۲ سالم بود یعنی چی یعنی من الان ۲۴ سالمه . عرض کنم به حضورت که ۱۲ ساله پیش بنده کلاس پنجم ابتدایی بودم و اولین بار برف رو دیدم(البته از نزدیک) امیدوارم که قادر به فهم این مسئله پیچیده شده باشی:()!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد